سوالات روانشناسی جلسه دوم

تمامی فیلدها با نشان ستاره (*) علامت‌گذاری شده و پر کردن‌شان ضروری است.

  • سلام عزیزان
    حضور شما را در اکوسیستم 4 خوش آمد می‌گوئیم.
    همه ی ما در طول دوره ی زندگی مان درتلاش برای تغییر و بهبود زندگی‌مان هستیم و درجایی از زندگی از خود میپرسیم که کجای مسیر تغییر را اشتباه رفته ایم که تغییر دلخواه و مطلوب مان ایجاد نشده ؟
    بیشتر بزرگان بر این نکته تاکید دارند که کشف صورت مسئله همانا موجب فهم مسیله و درک بهتر آن است. برای دریافت جواب سوال هایمان و درک چرایی های زندگی مان لازم است از خودمان سوالات درست بپرسیم که پرسیدن سوال با دریافت پاسخ همراه است خصوصا زمانی که ما از خودمان سوالاتی میپرسیم و بخشی از درون ما چه قلب باشد و چه ذهن مان پاسخ میدهد.
    ما در بخش روانشناسی اکوسیستم درکنارتان هستیم تا با مطرح کردن سوالاتی به صورت Self question و پرسش از خود کمک کنیم که سوالاتی تاثیر گذار و کمک کننده از خود بپرسید تا پاسخ آن کلیدی باشد برای پاسخ های درست و کسب موفقیت های موردنظرتان.
    لطفا در پاسخگویی به سوالات به موارد زیر توجه نمائید:
    • در حین پاسخگویی به سئوالات لطفا در مکانی آرام و ترجیحا دور از دیگران باشید تا بتوانید با تمرکز و تعمق بیشتری به سئوالات پاسخ دهید.
    • بهترین پاسخ‌ها میتواند اولین چیزهایی باشد که به ذهن‌تان می‌رسد.
    • به هیچ عنوان سئوالات را در اختیار دیگران قرار ندهید و برای کسی نخوانید و یا ارسال نکنید زیرا در تجربه شخصی‌تان در این مسیر تاثیر منفی خواهد داشت. حتی اگر با دوست یا همسر خود در فضای اکوسیستم قرار دارید، سئوالات را هرکدام به تنهایی پاسخ‌داده و به هیچ عنوان پاسخ به سئوالات را برای همدیگر نخوانید و به همدیگر نشان ندهید و برای فضای شخصی و حریم‌شخصی خویش، هرکدام از طرفین، احترام متقابل قائل باشید. (خودشناسی فضایی کاملا شخصی و فردی می‌باشد و کمک به همدیگر فقط در صورت احترام به حریم شخصی امکان پذیر خواهد بود. این فضای شخصی را به همدیگر هدیه دهید.)
    • برخی از سئوالات بازارمالی ممکن است برای برخی از شما حالتی نا آشنا باشد و موضوعی که در سئوال مطرح شده را تاکنون تجربه نکرده‌باشید یا در شناخت خود هنگام معامله‌گری، کم‌تجربه باشید. برای پاسخ به سئوالات، پیشنهاد ما در چنین حالتی این است که می‌توانید خودتان را در آن شرایط فرض یا تصور‌کنید و با شناختی که از خود دارید حدس بزنید که در آن تجربه ممکن است چگونه باشید و آن هنگام به سئوالات پاسخ دهید.)
    • پاسخ به سئوالات‌ را بصورت دلخواهتان تایپ‌شده یا به صورت قلم و کاغذی عکس بگیرید و به آدرس زیر ایمیل کنید:
    farjamboursepsychology@gmail.com
    • مدت زمان ارسال پاسخ به سئوالات روانشناسی، پایان هر هفته (روز جمعه) می‌باشد.
    • پاسخ سئوالات روانشناسی‌تان فقط توسط روانشناس مجموعه (جهت کمک به بهتر شما در این مسیر) مشاهده خواهد شد.

    سر افراز و سربلند باشید